قوانین و مقررات

ورود کاربران به وب سایت و اپلیکیشن جیبینو برای استفاده از هر کدام از بخش ها به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات جیبینو است . توجه داشته باشید که انجام تمامی خریدها در پلتفرم جیبینو اعم از خریدهای داخل و خارج از درگاه های جیبینو خواه به صورت امتیازی یا ریالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین جیبینو از سوی کاربر است . لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج ، جایگزین کلیه مقررات قبلی محسوب می شود.

. قوانین عمومی :

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های جیبینو منطبق با جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است . در صورتیکه در آینده در قوانین مندرج ، رویه و سرویس های جیبینو تغییراتی ایجاد شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت ، اپ و سایر ابزارهای معرفی شده از سوی جیبینو به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.

· تعریف مشتری یا کاربر :

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام اولیه در اپلیکیشن ، سایت و یا سایر صفحات فرود (ایجادشده توسط جیبینو یا سایر شرکای تجاری جیبینو ) درج کرده و یا اطلاعاتش توسط شرکای تجاری در اختیارجیبینو قرارداده شده است جیبینو میتواند در هر زمانی که فعالیت کاربر را نا مطلوب تشخیص دهد ، نسبت به تعلیق حساب کاربری و کم کردن کدهای پس انداز حاصل از این فعالیت های نا مطلوب کاربر ، اقدام نماید.

موارد نامطلوب شامل مواردی که باعث آسیب به پلتفم یا ایجاد ضرر و زیان برای جیبینو و سایر کاربران گردد ؛ انجام هرگونه تقلب در کسب کد پس انداز ، ایجاد و یا دعوت حسابهای کاربری نا معتبر و استفاده غیر قانونی از کارت سایر افراد و برداشت از منافع حاصل شده از آن است. لازم به ذکر است تشخیص تمامی این موارد بر عهده جیبینو خواهد بود.

تنها اشخاص حقیقی امکان عضویت مستقیم در جیبینو را دارند؛ ثبت نام و عضویت اشخاص حقوقی پس از تماس با کارشناسان جیبینو و تایید آنها صورت میپذیرد.
کاربر جهت دریافت اطلاعات مربوط به خریدهای خود ، تنها با استفاده از شماره موبایل ثبت شده میتواند وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات مورد نظر خود را مشاهده کند.
خدمات جیبینو از طریق انجام تراکنش بر روی ابزارهای پرداخت ( کارتخوان)معرفی شده در سایت و اپلیکیشن جیبینو قابل دریافت است ، در صورت عدم استفاده از پوزهای بانکی داری سرویس پرداخت جیبینو کد پس انداز به کاربر تعلق نمیگیرد. کاربران میبایست در هنگام خرید دقت داشته باشند تراکنش های خریدهای خود را در قسمت سرویس پرداخت جیبینو انجام دهند . در غیر اینصورت کد پس انداز به کاربران تعلق نمیگیرد و جیبینو هیچگونه مسئولیتی ندارد .

کاربران برای استفاده از خدمات باشگاه جیبینو متعهد میشوند تنها با کارت بانکی شخصی خود را ثبت نمایند. و از بثبت رساندن کارت بانکی دیگر افراد تحت هر شرایطی خود داری به عمل آورند. بدیهی است درصورت تخطی از این امر هرگونه مسئولیت حقوقی ، کیفر ، شرعی و قانونی نسبت به دارایی شخص غیر ( کارت بانکی و کدهای پس انداز دریافت شده)برعهده کاربر خاطی بوده و جیبینو به عنوان یک پلتفرم واسط ، مسئولیتی در این خصوص ندارد.

کاربران جیبینو برای دریافت کد پس انداز میبایست در هنگام مراجعه به فروشگاههای حضوری خود را به عنوان کاربر پلتفرم جیبینو معرفی نمایند و در صورت عدم معرفی ، جیبینو مسئولتی در قبال عدم تراکنش در سرویس پرداخت جیبینو و دریافت کد پس انداز نخواهد داشت.

· ارتباطات :

هنگامی که کاربر از خدمات جیبینو استفاده میکند یا به جیبینو پیام ارسال میکند ، این ارتباطات بصورت الکترونیکی انجام میشود و کاربر موافقت میکند که جیبینو بصورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) یا تلفن به درخواست پاسخ دهد. همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت میکند ، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.

· رعایت حریم شخصی :

جیبینو به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات جیبینو استفاده میکنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

جیبینو در حد توان از حریم شخصی کاربر دفاع میکند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده کاربر را توسعه دهد. با استفاده از ابزارها و خدمات جیبینو ، کاربر رضایت خود را از این سیاست نشان می دهد . همچنین کلیه اطلاعات مربوط به سیستم جیبینو در زیر ساخت های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می شود.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات جیبینو مانند متن ، گرافیک ، آرم ، آیکن دکمه ، تصاویر ، ویدئوهای تصویری ، موارد قابل دانلود و کپی ، داده ها و کلیه کدهای پس انداز تولید شده توسط جیبینو جزئی از اموال جیبینو محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصاره جیبینو است و هر گونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی خود را برای جیبینو محفوظ می دارد . علاوه بر این اسکریپت ها ، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط جیبینو و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار جیبینو است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از لیست خدمات ، شرکا ، پذیرندگان و محصولات (کالا و کدهای پس انداز و … ) مشخصات فنی ، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب سایت جیبینو و یا هر یک از خدمات و یا مطالب ، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری ، هر گونه استفاده از داده کاوی ، روبات ، یا روش های مشابه ماننده جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نیستند وکلیه این حقوق به صراحت برای جیبینو محفوظ است . در صورت استفاده از هر یک از خدمات جیبینو کاربران مسئول حفظ محرمانگی بودن حساب خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت هایی که تحت حساب کاربری انجام می پذیرد به عهده کاربران است . تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما پایگاه رسمی این سایت یعنیwww.jibino.com است. جیبینو با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در سایت و شماره تماس ثبت شده در سایت جیبینو با کاربران تماس گرفته نخواهد شد. جیبینو هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.jibino.com و همچنین هیچگونه شناسه رسمی در برنامه های پیام رسان ندارد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها میتوانند از آدرس های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

· محتوا :

جیبینو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه ی تمامی اطلاعات سرویس های خود به عمل می آورد لازم بذکر است مسئولیت محتوای درج شده در اپلیکیشن بر عهده کسب کارها بوده و جیبینو تضمین نمی کند که توصیفات فروشگاه ها خدمات محصولات ( کدهای پس انداز ) و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.سایت جیبینو هیچ گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه های سایت خود و با لینک ها ی مرده نمی پذیرد . سرویس های سایت آنگونه که هست ارائه می شود و سایت جیبینو تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت و اپلیکیشن را که می تواند ناشی از عوامل طبیعی و نیروی انسانی ، مشکلات اینترنتی ، خرابی تجهیزات کامپیوتری ، مخابرات و غیره باشد بر عهده ندارد.

· کارت بانکی : 

برای استفاده از خدمات جیبینو و کسب کد پس انداز لازم است ، تراکنش های انجام شده توسط مشتری (کاربر) با کارت بانکی شخصی که در جیبینو ثبت شده است انجام شود و تمامی تراکنش ها با کارت مذکور صورت بگیرد. و در صورت وجود اختلاف بین اطلاعات شخص (کاربری فرد) و کارت بانکی ، درصورت وجود مشکل در مسیر انجام تراکنش ها ، شرکت جیبینو هیچ گونه مسئولیتی در این بین ندارد . در صورتی که کاربر عضو دیگر باشگاه های مشتریان و پلتفرم های تخفیفی و امتیازی و سایر پلتفرم های مشابه باشد این اجازه را به شرکت جیبینو می دهد تا کارت وی از دیگر باشگاه ها حذف شده وبه عضویت باشگاه جیبینو درآید. کاربر به جیبینو اجازه میدهد تا برای بازگشت وجه (کش بک ) به هریک از کارت های بانکی معرفی شده در حساب کاربری واریز وجه انجام دهد.

· محدودیت کارت بانکی : 

برای استفاده از خدمات جیبینو و کسب کد پس انداز ، با هر شماره تلفن همراه می توان پنج کارت بانکی بصورت رایگان ثبت گردد. درصورت ثبت بیش از پنج کارت بانکی هزینه ثبت هر کارت 3000 تومان دریافت می گردد. و در صورت ثبت کارت بانکی اشخاص دیگر نیاز به ثبت شماره تلفن همراه فرد مورد نظر در جیبینو میباشد.  

· تعهد جیبینو :

جیبینو متعهد می گردد ، در طول استفاده از خدمات جیبینو توسط کاربر ، در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید مانند ( عدم برگشت درگاه بانکی ، عدم تخصیص کد پس انداز توسط سیستم پس از بازگشت از درگاه بانکی ، کسر وجه و نمایش تراکنش ناموفق و از این قبیل ایرادات ) نهایت تلاش و همکاری خود را جهت رفع سریع ایراد و برطرف کردن مشکل انجام دهد.

جیبینو هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت ، کمیت و شرایط خدمت یا کالای فروخته شده توسط کسب و کارهای فعال عضو در جیبینو را ندارد . تمامی درصد تخفیف های کسب و کارهای تخفیفی فعال در جیبینو ، با توجه به توافقی که با شرکت جیبینو صورت میگیرد قابل تغییر است و این تغییرات از طریق ابزارهای جیبینو به اطلاع کاربران خواهد رسید.

کدهای پس انداز بدون تاریخ انقضاء بوده و بصورت آنی و خودکار به ریال تبدیل میگردد. 

در فروشگاههای حضوری و آنلاین به منظور کسب کد پس انداز ضرورت دارد کاربران منحصراً از دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت الکترونیک سامان کیش با سرویس پرداخت جیبینو استفاده نمایند.

· تعهد استفاده از کدهای پس انداز :

کاربران میتوانند حداکثر تا مدت یک سال از تاریخ کسب کدهای پس انداز ، مبالغ ریالی آن را استفاده و برداشت نمایند. در صورت عدم برداشت مبالغ پس انداز شده تا مدت دو سال ، حساب کاربری ، کاربر تا تعیین تکلیف مسدود میگردد.

با توجه به اینکه سقف تراکنش روزانه هر کارت بانکی مبلغ 50 میلیون ریال در روز توسط بانک مرکزی تعیین شده است، کاربران میتوانند از کارتهای دیگر خود که در جیبینو ثبت کرده اند در تراکنش های خود استفاده و کد پس انداز دریافت کنند.

کاربرانی که بصورت سازمانی ، گروهی و یا توسط شرکای تجاری جیبینو به عضویت جیبینو در می آیند تابع توافقات و اطلاع رسانی های رسمی جیبینو به سازمان و یا گروه و یا پلتفرم ایجاد کننده عضویت برای آنها هستند .

· قوه قهریه :

تمامی شرایط و قوانین مندرج ، در شرایط عادی قابل اجراء است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه شامل موارد طبیعی مانند : سیل ، آتش سوزی ، زلزله و غیره ؛ و موارد غیر طبیعی که بر حسب اقدامات بشر به وجود می آید مانند جنگ ، اعتصاب همگانی ، تغییر قوانین و مقررات و آئین نامه ها و غیره ، جیبینو هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت .

عواقب کیفری هرگونه سوء رفتار ، سوء استفاده و کلاهبرداری از سوی پذیرنده و کاربر به عهده شخص خاطی بوده و جیبینو هیچ گونه مسئولیتی را عهده دار نخواهد بود. در صورت تشخیص هر گونه سوء استفاده از پلتفرم ، شامل تراکنش های غیر واقعی ، خریدهای صوری و غیره … جیبینو میتواند نسبت به عدم تخصیص کدهای پس انداز و تعلیق حساب کاربری اقدام کند.